Ahad, 11 September 2011

Rindu Yang Tak Bertepi....

Sebenarnya aku rindukan seseorang, rindu sesangattttt...dah 2 minggu tak jumpa, aku dah cam orang gila bayang, makan teringat, tidur teringat, kiri nampak muka dia kanan nampak muka dia..depan belakang semua nampak dia jer...owh..tidak..

Nampaknya hujung minggu ini aku kena usahakan juga untuk berjumpa dia, biar terubat rindu hati lara ku ini..tak kira apa nak jadi jadilah..

takpe la sementara nak bersua muka biarlah aku tatap dulu gambarnya...owh..

*

*

*

*

*

*

*









taraaaa....ini lah dia buah ati pengarang jantung yang amat2 ku rindu..heroku....

amsyar..mama rindu...

sebenarnya aku tinggalkan dia kat umah kakakku masa balik raya ari tu, sebab aku tak larat nak 'kepung' dia, dia suka sangat kacau adik nya yang umur 3 bulan tu, aku faham sebenarnya dia nak dekat dengan si adik tp yelah budak besar tu manalah dia faham apa2, caranya tentulah kasar..dan si adik selalu jadi mangsa. Aku tinggalkan sekejap je nanti agak2 adiknya dah 'kuat' sikit aku amik balik, jrg2 terpisah bila sesekali berjauhan rindu wehh..

amsyar ...tunggu ye nanti kita jumpa..i lap u..i miss u...mmmuahhh muaahh muahhh...

Tiada ulasan: