Rabu, 25 Januari 2012

Dalam sakit ada bahagia

Hari ni aku rasa agak serabut sikit, dengan senak ulu hari, kepala berdenyut, sakit lutut (eh cam orang tua lak..) rasa cam nak deman pun ada, aku taktau la kenapa, kalau sakit tu semua datang serentak..tp..err..tak baik merungut kan, sihat dan sakit kerja Dia..

cuma sebagai manusia biasa aku cuma nak bercerita, aku rasa aku perlu meluahkan...



Dalam simpang siur ketidakselesaan itu, antara sakit dan semangat untuk bekerja aku gagahi juga, buat cam takde ape2..hehe..kata orang meminta pada yang ada, merajuk pada yang sayang, tapi kenapa rajukku tak dipandang,..aduh.sedih.. tp aku bersyukur, walaupun aku bukan dari golongan yang terpilih namun Allah swt masih sayangkan aku, kerana dalam perasaan yang bercampur baur, jauh di sudut hati Dia hadirkan aku rasa bahagia...bahagia...yang sukar untuk aku jelaskan, hatiku rasa kembang dan lapang, aku senang dengan apa yang aku lakukan..walaupun aku tak dapat apa yang aku nak..tp aku bersyukur, pernahkah korang rasa camtu?

Moga perasaan ini berlarutan dalam melewati penghujung hari ini..jap lagi aku bakal disibukkan pula dengan riuh rendah si kecik dan si besar kat umah..rutin seharian aku ,,gawat lagi umah aku malam ni, camada 10 orang ok..hehe..

ok bye..

Tiada ulasan: