Khamis, 26 Januari 2012

Seram

sesungguhnya benarlah kata orang duit ni memang berhantu...korang percaya tak? aku percaya ..buktinya..

2 hari lepas aku tengok duit aku banyak tetiba ari ni tengok dah surut..eh eh..mana perginya?

2 ari lepas purse aku tebal je tetiba ari ni dah makin nipis..peliklah..

2 hari lepas aku tengok banyak duit kaler2 biru2 cam tu tetiba ari ni banyak la kaler merah2 dgn hijau dgn biru yang lain macam sikit tu...eh konpius lah..


adakah umah aku ada toyol yang telah mencuri duit aku? 

atau.....

ada orang minyak yang masuk secara menyelinap dan menarik duit aku sekeping..sekeping..sekeping...

atau..

ada orang yang memukau aku dan membuatkan aku menyerahkan duit kepadanya secara rela dalam paksa?  


ahhhh...tidakkkkk...


ohhhh...aku rasa nak pengsan lah....tetapi..antara nak pengsan tak pengsan ni aku cam tetiba teringat bayang2 shopping komplek, tesco..pacific..makan2, beli baju..itu ini..bla..bla..bla....tapi bagi aku itu hanyalah igauan je ..igauan.....

betullahhh...duit ni memang berhantu..sebab.. tetiba je aku jadi seram sejuk, rasa cam nak pitam.. berdiri bulu roma...menggigil ala demam kura2 lebih2 lagi bila teringatkan banyak bil2 yang belum settle lagi.....uwwaaaaaa....


heee.....serammmm......



















 

Tiada ulasan: