Selasa, 20 Mac 2012

Aku pun nak makan angin gak,...

Aku menulis ni hanya utk meluahkan rasa hati pada orang yang sepatutnya tuh..harap encik paham lah ye.

Encik tau tak,. *eleh..kalau tau pun encik buat2 taktau kan.. rupa2nya selama kita kawin ni encik tak pernah bawa saya pergi jalan2/makan angin. Dulu masa encik dok ngorat saya encik selalu gak bawa saya jalan2 , abih2 sangat kita pi ramai2 dengan kawan2 encik yang geng jahat tu, ingat tak, ingat tak? alah..geng jahat yang suka tukar2 aweks tuh..nasib bek encik setia dengan saya no....

Bila kita dah kawin ..anak pun dah berderet dan saya pun asyik membizikan diri dengan anak2 yang dikandung, yang dikendong & yang dipimpin *anak kita kan susun paku kehkeh......tetiba baru saya sedar ehh..dah lama lah kita tak gi jalan2..ohh..encik pun buat2 lupa ye.

Saya sedey bila tengok orang lain bawa family jalan2 melancong bagai..saya pun nak juga camtu...anak2 lagilah, kesian kat depa tau..dah lah saya ni.....ttuuuuuuuuutttt...encik buat cam tak paham ye..hati saya luka berdarah, menjeruk saya mengintai sengsara..oohhh...

Encik..sebagai manusia biasa yang punya hati dan perasaan, saya ingin juga dibawa berjalan2 menghirup udara luar, nak tengok senario tempat2 yang indah dan nyaman,  mengintai gossip2 terbaru bagi fresh sikit kepala otak ni ..takdelah hari2 nak buat benda yang sama dari pukul 5.00 pg sampai pukul 10.00 malam..kadang2 saya cam nak luku je kepala anak2 sorang 10 x walaupun kesalahan yang dibuat tu cuma yang kecik2 je,,..itu lah tanda2nya yg saya dalam ketensionan yang amat, jd encik tolonglah faham!..

Samada encik sedar atau tidak, samada encik kesiankan saya atau tak, yang pasti saya memang kesiankan diri saya sendiri, sebab itu lah saya dengan penuh semangat dan jatidiri yang padu telah berusaha sedaya upaya untuk menjayakan satu projek, iaitu saya bersama2 kawan baik saya sedang dalam proses mengumpulkan duit tabung iaitu sehari sengget! bila cukup nanti kami harap dapatlah kami bersuka ria cam zaman rumaja dulu..huhahuha makan angin cuti2 malaysia yeh yeh.... harap2 duit kami nanti cukup la untuk merealisasikan hasrat kami yang suci murni tu ..

Tapi kan encik, kalau lah hingga ke tabungan duit terakhir pun kami tak dapat mencapai hasrat kami itu, kami harap encik dapatlah sponsor apa yang patut ye.. kalau susah2 sangat kami cari 'sponsor' sendiri je..boleh? ngeee.....*ini merupakan ugutan secara terhormat okeh..


1 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

moga2 duit tabungan kita cepat2 fenuh ye....