Khamis, 22 Mac 2012

Hari Emo



Ada hari2 tertentu kita akan emo lebih betul tak, nak salahkan hormon? ye lah nak salahkan sape lagi. Kadang2 rasa nak mengamuk, kadang sedih, nak nangis, mak maki orang,otak naik biol pun ada, nak gaduh dengan laki pun ada.. silap sikit asyik nak sennntaaap! salah cakap sikit asyik nak semburrrrr! pendek kata kalau ada orang ajak gusti pun mesti jadi punya..

huhu..aku pun emo gak...ni bukan kehendak aku, tapi dah hormon buat aku jadi cam tu..ayat cover ni boleh pakai ke jadi pada sesiapa yang berkenaan, yang terpaksa layan emo aku yang berlebihan tu aku minta mahap banyak2, aku hanya insan biasa..selalu buat salah..

Pada encik yang terlibat juga harap mahapkanlah kekhilafan, kejahatan dan buruk perangai saya...saya berjanji tak buat lagi untuk hari ini hehe... Kalau buat lagi silalah luku kepala saya 10 kali..

Sekian, dari saya yang sengal...lalalalalalalalala......sorry ada wayar putus yang belum pulih sepenuhnya..



 


Tiada ulasan: