Khamis, 8 Mac 2012

Pra Kenduri

Lately agak sibuk sikit untuk buat persiapan kenduri anak sedara aku si along, sibuk tu sikit je tapi yang buat2 sibuk tu yang lebih haha...Ahad ni dah nak kenduri..petang ni aku nak bertolak balik kg untuk sama2 memeriahkan suasana, eh eh best lak nak kumpul adik beradik..rasa cam nak raya pula..

Ye lah .bukan selalu pun nak kenduri..lepas kenduri along ni entah bila pula kami akan berkumpul cam ni, aku tak nampak bayang2 sape pulak yang nak naik pelamin lepas ni..agaknya adik si along, si angah kot..Tapi angah still belajar , mau kat 2,3 tahun lagi baru nak habis.  Ha..mungkin anak kak Siti si Fauzi kot lepas ni..Hee.. takpe lah sape2 pun..janji rock!

Lega rasanya aku dah siapkan souviner utk kenduri tuh dgn bantuan siapa lagi kalau bukan makencik tuh....bila lagi nak dera dia kan. Apa2 pun kami telah berjaya menyiapkan lebih seribu biji ( eh biji ke) souviner tuh..hebat tu..walaupun simple tapi mau tergeliat juga jari jemari kami yang gebu ni nak menyiapkannya wey..sila beri tepukan untuk kami berdua, tima kasih2...

Jadi lepas ni pulaklah aku cerita bab kenduri tu nanti k, dan kalau rajin nanti aku upload gambo2..sebab walaupun badan aku kat sini mood aku dah ada kat kampung da...

ok..tata..


1 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

kelassss....kan kita....

tapi jgn lupa 25% ye...hehehehehe...