Selasa, 20 Mac 2012

Kenangan..tak bisa kau lenyapkan..

Minta mahap ye, saya bukan tak ingat awak, tak lupa pun..tapi bila dah lama tak contact ni saya cam ok-ok lah, tak marah pun. kita pun tak pernah gaduh, tak pernah bermasam muka, walaupun sayang tu ada, namun lebih pada rasa hormat kot...masing2 faham bahawa keadaan kita berbeza dan tak mungkin kita menyatukan impian bersama. akhirnya kita sama2 menghilang seperti bulan yang hilang bila menjelmanya siang..

Saya hormat awak.., saya tak pernah marah walaupun selepas itu kita masing2 menyepi.... ikut haluan sendiri.  Tapi sekarang awak kena faham keadaan dah tak macam dulu..masa saya still single tapi sekarang dah jadi isteri orang, anak berderet lagi haha..

Walaupun awak muncul kembali harap hubungan kita akan kekal dalam persahabatan ok..
akan ku baluti hatiku dengan simen konkrit agar kau tak tahu bahawa hatiku sebenarnya rapuh huhu....

Tiada ulasan: