Khamis, 15 Mac 2012

Kenduri Along 11.03.2012


Assalammualaikum kengkawan...wah..bercuti panjang rupanya aku kerana meraikan majlis perkahwinan anak sedara aku. walaupun letih dan penat tapi aku seronok, meriah sangat.. Kita buat kenduri makan berhidang you, sekarang mana nak cari lagi jenis makan berhidang ni kan, tapi dah tuan rumah berhajat..nampaknya tercapai jugalah hajatnya tu.

3 hari sebelum kenduri tu adik beradik & jiran tetangga dah sibuk datang untuk membantu apa yang patut. Inilah yang seronoknya kalau buat kenduri kat kampung ni, masih ada lagi gotong royong pakat2 membantu. 

Ok, meh kita layan gambar2 majlis meh..


Ni masing-masing tengah sibuk membuat persiapan .


 
 







 Antara barang2 hantaran pihak lelaki



Saat-saat diijabkabul..






Dua kali lafaz, ok lah..
dah dapat title suami orang..




orang sebelah tu bila lagi ye....



Sah sudah......



Menantu & Mertua..


Lagi  gambar2 perkahwinan..




 


 





Jom layan silat lak....yeahh...











Wah..lakunya  paksu jual aiskrim ye...
nak aiskrim juga..








Acara cabutan bertuah...yeh yeh..







Lagi gambar..gambar.....gambar....







Eh..apasal ha budak2 ni kalau nak bergambar mesti nak buat peace, tak buat takleh ke ha..



last sekali..



 Selamat Pengantin baru along & Nurul..
moga berbahagia hingga ke akhir hayat,..amin..

Aku sebagai wakil ketua kampung tuan umah nak ucapkan jutaan terima kasih pada semua yang telah bertungkus lumus (termasuk aku la tu hehe....), yang terlibat secara lansung @ tak lansung  dalam menjayakan majlis perkahwinan ini.. kalau korang tak baca blog aku pun takpa la, aku nak ucap tima kasih juga..tima kasih..tima kasih..jasa kalian dikenang..

Tiada ulasan: